Tehnikas, iedvesma, piemēri
Seko aktualitātēm un esi sarunas centrā
Mārketinga ziņu pasaulē ātrums un asprātība ir nenovērtējama priekšrocība.
Sekot līdzi aktualitātēm nozīmē ne tikai būt informētam, bet arī būt gatavam rīkoties – radīt saturu, kas savieno zīmolu ar cilvēkiem īstajā veidā un brīdī.
Kad zīmols parādās starp sabiedrības diskusijām, tas atklāj dzīvīgumu, asprātību un spēju būt aktuālam.
Tomēr pastāv smalka robeža – būt ātram un atbilstošam, taču nepārspīlēt un vienmēr paturēt prātā, vai tas atbilst zīmola balss tonim un vērtībām.
SVAIGĀKAIS
Straume un Zelta globuss
Režisora Ginta Zilbaloža filma “Straume” saņem “Zelta globusu” kā labākā animācijas filma.
VIENS NO SKAĻĀKAJIEM
Čuhņa
2022. gadā bijušā basketbolista Kaspara Kambalas sieva Olga nosauca Dobeli par “čuhņu”, viesojoties podkāstā “ZiliRozā”.
SISTERING FAVORĪTS
Michelin zvaigzne
Max Cekot Kitchen bija pirmais restorāns Latvijā, kas saņēma vienu MICHELIN zvaigzni.
ATBALSTS SAVĒJIEM
Dons Eirovīzijas finālā
Dona skatuves tērps iedvesmoja zīmolus radīt radošas kampaņas, kas atbalstīja mākslinieku un izcēla savus pakalpojumus.
PIEMĒRI PASAULĒ
Squid Game
Kad Netflix seriāls “Squid Game” kļuva par pasaules sensāciju, zīmoli no visas pasaules steidza reaģēt.
PIRMS LEKT LĪDZI CITIEM
Atceries 3 principus
Ātrums – būt gatavam reaģēt uz notikumu brīdī, kad tas kļūst aktuāls.
Atbilstība – pārliecināties, ka reakcija saskan ar zīmola vērtībām un “balsi”.
Kreativitāte – domā neparasti, lai radītu saturu, kas izceļas un pārsteidz.
Ir lietas, par kurām nejoko – neveiksmīgs piemērs bija zīmoli, kas izmantoja COVID-19 pandēmiju savā mārketingā, tas tika uztverts kā nevīžīgs un necienīgs pret tiem, kas cieta no pandēmijas.
REAĢĒ GUDRI UN GAUMĪGI
Seko aktualitātēm, reaģē radoši un savlaicīgi, bet vienmēr atceries – veiksmīga komunikācija ir tā, kas ne tikai piesaista uzmanību, bet arī atbilst zīmola būtībai un vērtībām.
PALIEC UZ PULSA