Seko līdzi aktualitātēm

seko lidzi aktualitatem
Saturs

Tehnikas, iedvesma, piemēri

 

Seko aktualitātēm un esi sarunas centrā

Mārketinga ziņu pasaulē ātrums un asprātība ir nenovērtējama priekšrocība.

Sekot līdzi aktualitātēm nozīmē ne tikai būt informētam, bet arī būt gatavam rīkoties – radīt saturu, kas savieno zīmolu ar cilvēkiem īstajā veidā un brīdī.

Kad zīmols parādās starp sabiedrības diskusijām, tas atklāj dzīvīgumu, asprātību un spēju būt aktuālam.

Tomēr pastāv smalka robeža – būt ātram un atbilstošam, taču nepārspīlēt un vienmēr paturēt prātā, vai tas atbilst zīmola balss tonim un vērtībām.

 

SVAIGĀKAIS

Straume un Zelta globuss

Režisora Ginta Zilbaloža filma “Straume” saņem “Zelta globusu” kā labākā animācijas filma.

Straume un Zelta globuss

 

VIENS NO SKAĻĀKAJIEM

Čuhņa

2022. gadā bijušā basketbolista Kaspara Kambalas sieva Olga nosauca Dobeli par “čuhņu”, viesojoties podkāstā “ZiliRozā”.

Čuhņa

 

SISTERING FAVORĪTS

Michelin zvaigzne

Max Cekot Kitchen bija pirmais restorāns Latvijā, kas saņēma vienu MICHELIN zvaigzni.

Michelin zvaigzne

 

ATBALSTS SAVĒJIEM

Dons Eirovīzijas finālā

Dona skatuves tērps iedvesmoja zīmolus radīt radošas kampaņas, kas atbalstīja mākslinieku un izcēla savus pakalpojumus.

Dons Eirovīzijas finālā

 

PIEMĒRI PASAULĒ

Squid Game

Kad Netflix seriāls “Squid Game” kļuva par pasaules sensāciju, zīmoli no visas pasaules steidza reaģēt.

Squid Game

 

PIRMS LEKT LĪDZI CITIEM

Atceries 3 principus

Ātrums – būt gatavam reaģēt uz notikumu brīdī, kad tas kļūst aktuāls.

Atbilstība – pārliecināties, ka reakcija saskan ar zīmola vērtībām un “balsi”.

Kreativitāte – domā neparasti, lai radītu saturu, kas izceļas un pārsteidz.

Ir lietas, par kurām nejoko – neveiksmīgs piemērs bija zīmoli, kas izmantoja COVID-19 pandēmiju savā mārketingā, tas tika uztverts kā nevīžīgs un necienīgs pret tiem, kas cieta no pandēmijas.

 

REAĢĒ GUDRI UN GAUMĪGI

Seko aktualitātēm, reaģē radoši un savlaicīgi, bet vienmēr atceries – veiksmīga komunikācija ir tā, kas ne tikai piesaista uzmanību, bet arī atbilst zīmola būtībai un vērtībām.

PALIEC UZ PULSA

Birkas: 

Dalīties :

Iesakām arī