TAVS RADOŠAIS KOLĒĢIS
SIA SISTERING ir mārketinga un komunikācijas studija, kas palīdz zīmoliem augt, kļūt pamanāmiem un veidot patiesu saikni ar savu auditoriju.
Uzņēmums SISTERING dibināts 2022. gadā, un aktīvu darbību uzsāka 2023. gadā. Tas radies Latgalē, ar mērķi stiprināt vietējos uzņēmumus un palīdzēt tiem attīstīt savu zīmolu, veidojot atpazīstamību, uzticību un ilgtermiņa attiecības ar savu auditoriju.
SISTERING izveidoja māsas – Katrīna Bartkeviča un Marta Vorkale, kuras apvieno pieredzi stratēģiskajā komunikācijā, mārketingā un radošajā producēšanā.
Sistering pakalpojumi
Mēs piedāvājam pilna servisa mārketinga un komunikācijas pakalpojumus:
Satura mārketings
Veidojam stāstus, kas iedvesmo, pārliecina un stiprina zīmola tēlu.
Sociālo mediju pārvaldība
Plānojam, veidojam un uzturam saturu, kas veido saikni ar auditoriju.
Grafikas dizains
Radām vizuālo identitāti un materiālus, kas atspoguļo zīmola būtību.
Pasākumu producēšana
No idejas līdz realizācijai – notikumi, kas atstāj iespaidu.
Sistering mērķi
Mums rūp Latgales cilvēki un Latgales zīmoli.
Mēs ticam, ka katram uzņēmumam ir stāsts, kas ir pelnījis tikt sadzirdēts.
SISTERING radīts, lai palīdzētu zīmoliem augt, attīstīties un veidot patiesu saikni ar savu auditoriju.
Mēs redzam Latgali kā vietu, kur stipri cilvēki veido stiprus zīmolus. Zīmolus, kas ne tikai pastāv, bet aug, attīstās un kļūst par iedvesmu citiem – drosmīgus, pamanāmus un ar skaidru vēstījumu.
Mēs vēlamies, lai Latgales uzņēmumi strādā pie sava zīmola ar pārliecību par savām vērtībām. Un mūsu darbs ir palīdzēt tam izlauzties ārpus robežām, veidot stipru klātbūtni un atstāt paliekošu iespaidu.
Radošais
Martai Vorkalei ir vairāk nekā 10 gadu pieredze mārketingā un dizaina izstrādē. Viņa pievērš īpašu uzmanību vizuālajām detaļām un komunikācijas niansēm, radot darbus, kas ir mērķtiecīgi un zīmola vērtībām atbilstoši.
“Esmu kafijas un saldumu cilvēks. Kad datora darbi nolikti malā, tad laiks volejbolam, disku golfam un pārgājieniem.”
Stratēģiskais
Katrīnai Bartkevičai ir maģistra grāds stratēģiskās komunikācijas vadībā un pieredze satura stratēģiju izstrādē, akcentu liekot uz zīmola stāstu kā galveno saikni starp uzņēmumu un tā auditoriju.
“Priekšroku dodu latei un visu veidu augļiem. Brīvajos brīžos mani visbiežāk atradīsi ar adīkli rokās, iegrimušu labā grāmatā vai rušinoties dārzā.”
Jaunumi